قیمت ورق در انواع مختلف در سال 1400
نوشته شده توسط : سمیرا گرایلی

هزینه یک ورق به عوامل مختلفی از جمله ضخامت ، نوع و اندازه آن بستگی دارد. ورق ها از نظر نوع عرشه فولادی ، فولاد ضد زنگ ، ورق آلیاژ و ... هستند. از نظر سطح شامل آجدار ، صاف ، خراشیده و ... هستند. سطوح در گذشته به دلیل ثبات بازار موجود و کاهش تقاضا برای ساخت ، قیمت ورق ثابت بود. اما امروز به دلیل نوسانات شدید ارزها و همچنین افزایش تقاضا برای مصارف صنعتی ، شاهد افزایش قیمت ورق ها هستیم. عامل مهم دیگری که قیمت فعلی ورق کرکره را تحت الشعاع قرار می دهد بازار جهانی است. به دلیل روند تحریم ها ، واردات ورق ممنوع است و ورق های وارداتی در بازار کمیاب هستند و ورق های موجود با قیمت های بالا به فروش می رسند. از طرف دیگر ، هزینه بالای تحویل ورق های وارداتی تأثیر بسزایی در قیمت روز ورق داشت. اما گروه تخصصی تهران آهن ​​با داشتن متخصصان موثر در زمینه فروش و عرضه سخت افزارهای ساختمانی و صنعتی ، سعی كرد این لیست را با قیمتی مناسب و به دور از واسطه ها با حداقل قیمت در اختیار مصرف كنندگان قرار دهد.

شما می توانید لیست قیمت ورق سیاه کارخانه های ایران را دریافت کرده و همچنین روزانه بار را از وب سایت تهران آهن وارد کنید و با مقایسه لیست قیمت ورق آهن ، می توانید تصمیم بگیرید که ورق سیاه را به صورت ورق پارچه سیاه خریداری کنید ، و ورق سیاه را برش دهید. آخرین رول را درست کنید. در مجموعه قیمت آهن ورق سیاه با قیمت های رقابتی و در تناژ بالا ورق سیاه با قیمت کارخانه فروخته می شود. قیمت لیست سیاه فولاد مبارکه و قیمت لیست سیاه اهواز اکسین و قیمت لیست سیاه گیلان و قیمت ورق کرکره و قیمت لیست سیاه کسرا اراک در لیست قیمت روز لیست سیاه موجود در آهن موجود است وب سایت قیمت همچنین ، قیمت لیست سیاه روسیه و قیمت ورق رنگی به طور مرتب به روز می شوند.

ورق سیاه در صنعت خودروسازی

استفاده از ورق سیاه در اتومبیل های مدرن به دلیل مشکلات زیست محیطی و کاهش مصرف سوخت ، مهندسان خودرو توجه ویژه ای به کاهش وزن خودرو نشان داده اند و همین امر باعث شده است که آنها از مارک های جدیدی از فولاد استفاده کنند ، وزن بدنه خودرو به طور قابل توجهی کاهش می یابد این امر به طور مستقیم بر استانداردهای ایمنی تأثیر می گذارد. با استفاده از این روش ها ، با استفاده از ورق سیاه ورق پیشرفته ، وزن اتومبیل حدود 180 کیلوگرم کاهش می یابد و این باعث می شود مهندسین جایگزین این وزن اضافی را با تجهیزات و امکانات جدیدی که به ماشین اضافه می کنند ، جایگزین کنند و البته وزن ماشین S کمتر از مدل های پیشین خود است و به دلیل مقاومت بالای این ورق ها ، بدنه قوی تری خواهد داشت.

تاثیر قیمت ورق کرکره(سینوسی)

اقدامات نوار هدف دیگری دارد. پرده بسیار عایق بندی شده و می تواند در ساخت حیاط ، ساختمان باغ ، گاراژ ، روکش و سقف های صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. پرده ها در برابر باد شدید ، برف ، تگرگ ، باران شدید و آتش بسیار مقاوم هستند. به طور کلی ورق ها به راحتی نمی پوسند. درپوش ها در برابر حملات حشرات و آفات نیز مقاوم هستند. از نظر کیفیت و قیمت درب زندان بسیار محبوب است.
کرکره ها روی سطح خود چین های تکراری دارند که باعث بهبود یکپارچگی سقف می شوند. آنها به دلیل شکل منحصر به فرد خود ، ابزارهای قابل اعتماد و قدرت بهبود یافته را برای سالهای زیادی ارائه می دهند. پرده ها برای افزایش مقاومت در مناطق با سطح کوچکتر مناسب هستند. پرده کاملا مقاوم و سازگار با محیط زیست است و برای محافظت از سقف گاراژها ، سوله ها و موارد دیگر ایده آل است.
هزینه بسته شدن ورق ها بسته به نوع ، مواد و مواد ورق متفاوت است که از آهن ، آلومینیوم یا فولاد ساخته شده است. ضخامت و وزن نیز از دیگر عواملی است که تعیین کننده قیمت لت ها است. تولید کنندگان پرده غلتکی از آلیاژ روی ، فولاد ضد زنگ ، مس یا آلومینیوم ساخته شده اند ، استفاده از هر ماده ای بر قیمت و قابلیت های ورق اسیدشویی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، آلیاژ روی نسبت به بقیه گران است. با این حال ، بسیار انعطاف پذیر است. در نتیجه ، این ویژگی آنها را به گزینه اصلی پیمانکار برای پروژه های خاص تبدیل می کند. برای پرسیدن قیمت پرده می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کند.

در رابطه با قیمت ورق اسیدشویی می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید.

https://tehran-ahan.com/%D9%88%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/





:: برچسب‌ها: ورق ,
:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: